Varför finns det ingen personal i Spärren som faktiskt ser ut att trivas där?
Varför springer folk till tunnelbanan när nästa går 2 minuter senare?
Varför pressar sig folk in i en tunnelbanevagn som redan är fylld till bredden med människor?
Varför är den inspelade rösten i tunnelbanan som säger nästa hållplats ibland på engelska och ibland på svenska?
Varför låta unga människor inte gamla sitta istället?
Varför måste folk som pratar i headset hålla headsetmikrofonen i handen?
Varför tar inte folk med sig sin Metro-tidning när de lämnar tunnelbanevagnen?
Varför tränger sig folk på morgonen ner i kön till blåa tunnelbanelinjen när de lika väl kan följa kugghjulsprincipen som alla andra och vänta på sin tur?
Varför är det oftast fler rulltrappeuppgångar än nedgångar i T-centralen?
Varför är människor så lata att de åker horisontell rulltrappa när de har friska ben och likväl kan gå?
Varför är alltid blåa tunnelbanelinjens vagnar sunkigare än gröna linjens?
Varför fattar inte folk att det är smidigast om de låter alla gå av innan de själva ska gå på?
Blå linjen är bäst.
Blå linjen är bäst.
Blåa linjen är en jävla guidning i crazy people metro line. Shit vad jag avskyr att åka blåa linjen.
Blåa linjen är en jävla guidning i crazy people metro line. Shit vad jag avskyr att åka blåa linjen.
Jag är bäst.
ps. Crazy people är också bäst ds.
Jag är bäst.
ps. Crazy people är också bäst ds.
Ärligt, blåa suger.
Ärligt, blåa suger.
Sluta mobba mig. Att vara fin är bra, och att hjälpa folk till jobbet är bäst. Jag är fin och åker långa sträckor för att hjälpa såna som er till jobbet och dylikt. Jag är därmed bäst och förtjänar att behandlas därefter, det vill säga utan smädelser och andra taskigheter som får mig att bli ledsen.
Sluta mobba mig. Att vara fin är bra, och att hjälpa folk till jobbet är bäst. Jag är fin och åker långa sträckor för att hjälpa såna som er till jobbet och dylikt. Jag är därmed bäst och förtjänar att behandlas därefter, det vill säga utan smädelser och andra taskigheter som får mig att bli ledsen.
Jo.. eat dirt.
Jo.. eat dirt.
Haha. Jag tror att det finns fler uppgångar av rulltrappskaraktär för att det är jobbigare och går långsammare uppför. Det är väl bra =) I övrigt håller jag med. Typ. Fast jag åkte också Blå linjen när jag bodde i sthlm, så jag kan ju inte riktigt hata den… lite iaf. Förresten så lämnade jag alltid min metro på sätet, och jag gilade när andra gjorde det för då kunde ju jag läsa den om jag inte fick någon innan den var slut. =)
Haha. Jag tror att det finns fler uppgångar av rulltrappskaraktär för att det är jobbigare och går långsammare uppför. Det är väl bra =) I övrigt håller jag med. Typ. Fast jag åkte också Blå linjen när jag bodde i sthlm, så jag kan ju inte riktigt hata den… lite iaf. Förresten så lämnade jag alltid min metro på sätet, och jag gilade när andra gjorde det för då kunde ju jag läsa den om jag inte fick någon innan den var slut. =)
Suck emsan, du både diggar Blå linjen och lämnar Metro… din… marodör =)
Suck emsan, du både diggar Blå linjen och lämnar Metro… din… marodör =)
Det är en tråkig arbetsplats.
Antingen har de inte koll på tiden eller så vill de komma in i vagnen först.
De vill följa med.
De vill ge information till alla som inte kan svenska.
Det är bekvämt.
För att personen i andra änden inte hör annars.
De har läst klart den.
De vill få en så bra plats som möjligt.
Folk lämnar oftast stationen samtidigt, men de anländer i spridda skurar.
Den finns tillgänglig.
Den kanske har funnits längre?
De gör de, men om de tar hänsyn till det är det någon annan som utnyttjar situationen och tar den bästa platsen.
Det är en tråkig arbetsplats.
Antingen har de inte koll på tiden eller så vill de komma in i vagnen först.
De vill följa med.
De vill ge information till alla som inte kan svenska.
Det är bekvämt.
För att personen i andra änden inte hör annars.
De har läst klart den.
De vill få en så bra plats som möjligt.
Folk lämnar oftast stationen samtidigt, men de anländer i spridda skurar.
Den finns tillgänglig.
Den kanske har funnits längre?
De gör de, men om de tar hänsyn till det är det någon annan som utnyttjar situationen och tar den bästa platsen.